Wizytówki Premium

Ustaw parametry produktu
format
85 x 55 mm
85 x 55 mm 90 x 50 mm
Rodzaj papieru
kreda silk 350 g z folią mat 1/1
kreda silk 350 g z folią mat 1/1 kreda silk 350 g z folią soft touch 1/1 Tintoretto Gesso 300 g (faktura filcu, biały)
zadruk
dwustronny 4/4
dwustronny 4/4 jednostronny 4/0
uszlachetnienie - lakier
lakier UV 3D wybiórczy 1/0
lakier UV 3D wybiórczy 1/0 lakier UV 3D wybiórczy 1/1 brak
uszlachetnienie - kolorowa folia
brak
brak folia złota 1/0 folia złota 1/1 folia srebrna 1/0 folia srebrna 1/1 folia czerwona 1/0 folia czerwona 1/1 folia miedziana 1/0 folia miedziana 1/1 folia różowo - złota 1/0 folia różowo - złota 1/1 folia holograficzna 1/0 folia holograficzna 1/1
Cena netto: 0,00 zł
Błędne parametry
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Wybierz nakład
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki:
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki:
-

Warunkiem wysyłki jest:
- dodanie plików do 11:00
- zaakceptowanie plików do 15:00
- opłacenie zamówienia do 15:00

Cena netto: 0,00 zł
Cena brutto: 0,00 zł
przed rabatem: 0,00 zł
najniższa cena z 30 dni: 0,00 zł
Do koszyka
Informacje

Jak przygotować plik?

  • preferowane przez nas formaty pliku to: AI, PDF, CDR, PSD,
  • pliki powinny być przygotowane w skali 1:1,
  • wszystkie ważne elementy grafiki powinny znajdować się w odległości conajmniej 3mm od linii cięcia (tzw. "margines wewnętrzny"),
  • spad wynosi 2mm od każdego boku wizytówki,
  • wszystkie elementy graficzne muszą być przygotowane w przestrzeni graficznej CMYK,
  • w celu uzyskania większej głębi czarnego w obszarach apli należy generować go z 4 kolorów. Składowe to: C:60 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów powlekanych) lub C:40 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów niepowlekanych),
  • maska na lakier UV powinna być przygotowana jako osobny plik wektorowy, jako kolor czarny (K),
  • maksymalne nafarbienie to 300%,
  • uszlachetnienie jednostronne zawsze wykonywane jest na awersie,
  • zalecenia dotyczące plików z białym poddrukiem - na nowo utworzonej warstwie stwórz projekt graficzny. Utwórz kolejną warstwę o nazwie White, nadaj jej kolor dodatkowy (spotowy), umieść ją ponad warstwą zawierającą projekt; skopiuj z warstwy projektu elementy grafiki które mają zostać poddrukowane (wszystkie elementy grafiki do poddruku muszą posiadać postać wektorową) i wklej je na warstwę White. Ewentualnie występujące bitmapy w poddruku należy obrysować do kształtu, po obrysowaniu usunąć bitmapy i pozostawić kształt wektorowy. Obiekty występujące na warstwie White posiadać powinny wypełnienie i obrys o nazwie White, z nadanym atrybutem nadruku (overprintu). Nie zalecamy stosowania poddruku dla drobnych tekstów i obiektów, najlepsze efekty uzyskać można stosując poddruk 100% niemniej możliwe jest wykonanie w projekcie poddruku przejścia tonalnego – w tej sytuacji część grafiki przyjmie barwę podłoża, na którym odbywa się zadruk.