kreda mat 350 gTintoretto Gesso Touch Class 300 g (faktura filcu, biały)
zadruk
dwustronny 4/4
dwustronny 4/4jednostronny 4/0
uszlachetnienie - lakier
lakier UV 3D wybiórczy 1/0
lakier UV 3D wybiórczy 1/0lakier UV 3D wybiórczy 1/1brak
uszlachetnienie - folia
folia mat anti scratch (antyzarysowaniowa) 1/1
brakfolia mat anti scratch (antyzarysowaniowa) 1/1folia soft touch 1/1
uszlachetnienie - kolorowa folia 3D
brak
brakfolia złota 1/1folia srebrna 1/1folia czerwona 1/1folia 3D złota 1/0folia miedziana 1/1folia 3D srebrna 1/0folia 3D czerwona 1/0folia różowo - złota 1/1folia 3D miedziana 1/0folia 3D różowo - złota 1/0folia holograficzna 1/1folia 3D holograficzna 1/0folia 3D zielona 1/1folia 3D zielona 1/0
Cennik
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki
-
Wysyłka express
niedostępna:
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00 zł
0,00 zł
więcej
Podsumowanie
Wysyłka:
-
Warunkiem wysyłki jest: - dodanie plików do 11:00 - zaakceptowanie plików do 15:00 - opłacenie zamówienia do 15:00
netto:
0,00 zł
brutto
0,00 zł
Dodaj do koszyka
Jak przygotować plik?
preferowane przez nas formaty pliku to: AI, PDF, CDR, PSD,
pliki powinny być przygotowane w skali 1:1,
wszystkie ważne elementy grafiki powinny znajdować się w odległości conajmniej 3mm od linii cięcia (tzw. "margines wewnętrzny"),
spad wynosi 2mm od każdego boku wizytówki,
wszystkie elementy graficzne muszą być przygotowane w przestrzeni graficznej CMYK,
w celu uzyskania większej głębi czarnego w obszarach apli należy generować go z 4 kolorów. Składowe to: C:60 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów powlekanych) lub C:40 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów niepowlekanych),
maska na lakier UV powinna być przygotowana jako osobny plik wektorowy, jako kolor czarny (K),
maksymalne nafarbienie to 300%,
uszlachetnienie jednostronne zawsze wykonywane jest na awersie,
zalecenia dotyczące plików z białym poddrukiem - na nowo utworzonej warstwie stwórz projekt graficzny. Utwórz kolejną warstwę o nazwie White, nadaj jej kolor dodatkowy (spotowy), umieść ją ponad warstwą zawierającą projekt; skopiuj z warstwy projektu elementy grafiki które mają zostać poddrukowane (wszystkie elementy grafiki do poddruku muszą posiadać postać wektorową) i wklej je na warstwę White. Ewentualnie występujące bitmapy w poddruku należy obrysować do kształtu, po obrysowaniu usunąć bitmapy i pozostawić kształt wektorowy. Obiekty występujące na warstwie White posiadać powinny wypełnienie i obrys o nazwie White, z nadanym atrybutem nadruku (overprintu). Nie zalecamy stosowania poddruku dla drobnych tekstów i obiektów, najlepsze efekty uzyskać można stosując poddruk 100% niemniej możliwe jest wykonanie w projekcie poddruku przejścia tonalnego – w tej sytuacji część grafiki przyjmie barwę podłoża, na którym odbywa się zadruk.