Zaproszenie Premium

Ustaw parametry produktu
format
A6 poziom (148 x 105 mm)
DL pion (99 x 210 mm) A6 poziom (148 x 105 mm) A6 pion (105 x 148 mm) DL poziom (210 x 99 mm)
Rodzaj papieru
kreda mat 350 g
kreda mat 350 g
zadruk
dwustronny 4/4
dwustronny 4/4 jednostronny 4/0
uszlachetnienie - lakier
lakier UV 3D wybiórczy 1/0
lakier UV 3D wybiórczy 1/0 brak
uszlachetnienie - folia
folia mat anti scratch (antyzarysowaniowa) 1/0
folia mat anti scratch (antyzarysowaniowa) 1/1 folia mat anti scratch (antyzarysowaniowa) 1/0 folia soft touch 1/1 folia soft touch 1/0
uszlachetnienie - kolorowa folia
brak
brak folia złota 1/0 folia srebrna 1/0 folia czerwona 1/0 folia miedziana 1/0 folia różowo - złota 1/0 folia holograficzna 1/0
Cena netto: 0,00 zł
Błędne parametry
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Wybierz nakład
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki:
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki:
-

Warunkiem wysyłki jest:
- dodanie plików do 11:00
- zaakceptowanie plików do 15:00
- opłacenie zamówienia do 15:00

Cena netto: 0,00 zł
Cena brutto: 0,00 zł
przed rabatem: 0,00 zł
najniższa cena z 30 dni: 0,00 zł
Do koszyka
Informacje

Jak przygotować plik?

  • preferowane przez nas formaty pliku to: AI, PDF, CDR, PSD,
  • pliki powinny być przygotowane w skali 1:1,
  • wszystkie ważne elementy grafiki powinny znajdować się w odległości conajmniej 5mm od linii cięcia lub linii bigowania (tzw. "margines wewnętrzny"),
  • spad wynosi 2mm od każdego boku zaproszenia,
  • wszystkie elementy graficzne muszą być przygotowane w przestrzeni graficznej CMYK,
  • w celu uzyskania większej głębi czarnego w obszarach apli należy generować go z 4 kolorów. Składowe to: C:60 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów powlekanych) lub C:40 M:50 Y:50 K:100 (dla papierów niepowlekanych),
  • maksymalne nafarbienie to 300%,
  • zalecenia dotyczące plików z białym poddrukiem - na nowo utworzonej warstwie stwórz projekt graficzny. Utwórz kolejną warstwę o nazwie White, nadaj jej kolor dodatkowy (spotowy), umieść ją ponad warstwą zawierającą projekt; skopiuj z warstwy projektu elementy grafiki które mają zostać poddrukowane (wszystkie elementy grafiki do poddruku muszą posiadać postać wektorową) i wklej je na warstwę White. Ewentualnie występujące bitmapy w poddruku należy obrysować do kształtu, po obrysowaniu usunąć bitmapy i pozostawić kształt wektorowy. Obiekty występujące na warstwie White posiadać powinny wypełnienie i obrys o nazwie White, z nadanym atrybutem nadruku (overprintu). Nie zalecamy stosowania poddruku dla drobnych tekstów i obiektów, najlepsze efekty uzyskać można stosując poddruk 100% niemniej możliwe jest wykonanie w projekcie poddruku przejścia tonalnego – w tej sytuacji część grafiki przyjmie barwę podłoża, na którym odbywa się zadruk,
  • projekt, który ma być uszlachetniony lakierem wybiórczym powinien posiadać dodatkową stronę z maską UV i być wykonany w aplikacji do grafiki wektorowej z zastosowaniem wypełnień składających się z 100%K (nierastrowanych). Maskę lakieru można przygotować z użyciem mapy bitowej zapisanej w projekcie jako czarno-biała z z głębią 1 bit. Należy unikać stosowania linii o grubości poniżej 1pkt. Zalecamy, aby teksty podlegające lakierowaniu były prostego kroju i o wielkości conajmniej 14pkt. Elementy znajdujące się na stronie z maską UV muszą znajdować się. w tych samych pozycjach co elementy projektu, tak aby w całości je zakrywały,
  • projekt, który ma być uszlachetniony lakierem wybiórczym 3D powinien posiadać dodatkową stronę z maską UV i być wykonany w aplikacji do grafiki wektorowej z zastosowaniem wypełnień składających się z 100%K (nierastrowanych). W projekcie maski nie należy używać linii cieńszych niż 0,4mm. Zalecamy, aby teksty podlegające lakierowaniu były prostego kroju i o wielkości conajmniej 8pkt lub 9pkt w przypadku tekstów szeryfowanych. Minimalna wielkość fontów złożonych np. loga, ikony, znaki to 10mm, a ich najcieńszy element powinien mieć grubość min. 0.4mm,
  • projekt, który ma być uszlachetniony wybiórczo kolorową folią powinien być wykonany w aplikacji do grafiki wektorowej. Element, który ma być uszlachetniony nie powinien być powielony w grafice drukowanej.

UWAGA!

  • Maska na uszlachetnienie kolorową folią lub lakier UV3D musi być oddalona o 3mm od linii cięcia,
  • w masce składowa czarnego koloru zawsze musi wynosić 100%K,
  • nie można stosować uszlachetnienia w kontrze, w szczególności wokół tekstów,
  • maski uszlachetnień nie mogą na siebie nachodzić.